تفاوت لوسترهای کریستالی آریا 2 چفت با آریا 3 چفت و لوستر آریا 5 چفت پر کریستال

در این مقاله، لوستر تندیس قصد دارد لغاتی که در بازار لوسترهای بلوری معمول و متداول است؛ را برای شما تشریح کند. اگر با این مفاهیم آشنا شوید به هنگام خرید لوستر راحتتر و آگاهانه تر انتخاب خواهید کرد. بعضی از این لغات مانند: لوستر پر کریستال، لوستر 5 چفت، لوستر 3 چفت و .....هستند. 

چِفت:

بهتر است ابتدا با یک اصطلاح لوستر آشنا شویم با نام چِفت. وقتی یک شاخه لوستر اعم از بلوری و یا برنجی تولید می‌شود در برخی مدل‌ها در زیر شاخه محلی برای آویز کردن ریسه‌ها و کریستال قرار داده می‌شود که به آن چِفت گفته می‌شود. ممکن است یک شاخه دو یا سه و یا پنج چِفت داشته باشد و یا بدون چِفت باشد.

لوستر پر کریستال:

لوستر پر کریستال بخاطر جلوه و درخشش بسیار زیادی که دارد، از بهترین انتخاب‌ها برای محیط‌هایی با دکوراسیون  کلاسیک است. به عبارت دیگر، این نوع لوستر در منازل و محیط‌های تجاری و اداری با سبک‌های مختلف کاربرد گسترده‌ای داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار است. لوستر پر کریستال یکی از انواع لوستر کلاسیک با امکان تولید با رنگ‌هایی مدرن است؛ مانند لوستر آریا پنج چفت. به لوستر و آویزی که در آن‌ها از دانه‌های کریستال ریز و درشت کریستال در تعداد بالا استفاده می‌شود (در انتهای ریسه‌های آویزان از کریستال استفاده شده است) اصطلاحا لوستر پر کریستال گفته می‌شود.

لوستر پر کریستال+5 چفت+3 چفت+ 2 چفت

لوستر بلوری آریا 5 چِفت:

 لوستر بلوری آریا 5 چِفت از اصلی‌ترین لوسترهای خانواده پر کریستال است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید؛ این لوستر بلوری نیز زیبا و چشم‌گیر بوده و روی هر شاخه پنج محل آویز کریستال دارد و ستون و شاخه‌های بزرگی دارد و قطر لوستر 80 سانتیمتر است.

 

لوستر بلوری آریا 3 چِفت:

 لوستر 3 چِفت لوستر بلوری‌ست که از نظر ظاهر تفاوت قابل توجهی با لوستر 5 چفتِ پرکریستال در تعداد کریستال‌های آویزان در این لوستر دارد، این لوستر کریستال‌های کمتر و قیمت متوسط دارد. همان‌طور که می‌بینید لوستر مدنظر ما با کریستال‌های کمتر نمای منزل را به چشم ما باشکوه نشان می‌دهد. 

لوسترطرح آریا رنگی بنفش دو چفت

لوستر بلوری آریا دو چِفت: 

لوستر آریا دو چفت تنها دو کریستال آویز روی هر شاخه دارد و قطر لوستر (70 سانتیمتر) و اندازه شاخه ها در آن کمتر است. لوستر خلوتتر و سبکتر است و قیمت بسیار مناسبی نسبت به دو نمونه فوق دارد.

امید است توانسته باشیم تعدادی از مفاهیم و لغات متداول در بازار لوستر را برای شما بیان کنیم.

 

 

سفارش آنلاین

نظر مشتریان
پیام شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی:
captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
whatsapp   instagram   telegram

قبل از نهایی کردن خرید، برای اطمینان از صحت قیمت ها با ما تماس بگیرید