انواع مدل های لوستر در تندیس

در این نوشتار لوستر تندیس انواع خانواده طراحی های مختلف لوستر را به شما بیننده گرامی معرفی می کند، تا تنوع لوسترها را کنارهم مشاهده نمایید. لوستر واژه‌ای با ریشه فرانسوی (Luster) است که در زبان فاسی با همین نام متداول است. لوستر یا نورافشان وسیله‌ای برای نگه‌داشتن یک یا چند لامپ است که معمولاً به صورت ثابت بر سقف یا روی دیوار نصب می‌گردد. با کم‌ترین توضیحات برای هر محصول، لوستر تندیس کلیدی ترین تفاوت انواع آنها را توضیح می دهد. 

انواع اصلی لوستر 

1- لوستر شاخه‌ای مانند لوسترهای بلوری یا کریستالی یا لوسترهای کلاسیک برنجی 3- لوسترهای نئوکلاسیک دوگلس 4- لوستر مدرن کریستالی اس‌ام‌دی 5- لوسترهای مدرن یا لایتینگ‌های ژورنالی 6- لوسترهای برگی 7- لوستر سانتی یا پرکریستال 8- لوسترهای مدرن لوسترهای مولکولی 

لوستر بلوری: لوستری است که تمام بدنه از بلور (شیشه) یا کریستال است، هم‌چون بدنه، شاخه‌ها، ریسه‌ها، زنبق‌ها، کاسه لوستر از بلور ( و یا کریستال) تولید می‌شود و آویزهای کریستالی دارد. این لوستر را می‌توان به صورت تک‌پوست یا دوپوست با رنگ‌های متنوع رنگ کرده، که این رنگ‌ها در کوره با دمای خاص پخت می‌شود تا اینکه رنگ بر روی لوستر بلوری ثابت شود.

انواع لوستر+لوستر بلوری+لوستر کریستال

2- لوستر برنجی: لوستری که تمام و یا بیشتر لوستر از فلز برنج است، اجزای لوستر تمام برنج هم‌چون بدنه، شاخه‌ها از برنج تولید می‌شود و لاله ها و آویزهای کریستالی دارد. تنوع رنگی در لوستر برنجی آنتیک، طلایی و کرم-طلایی است. شایان ذکر است که فلز برنج با برنز متفاوت است این مطلب را در مقاله‌ای جداگانه به شما ارائه می‌نماییم. 

انواع لوستر+لوستر برنجی

3- لوستر دوگلس: لوستری که از فلز و شیشه تولید می‌شود. لوستر دوگلس دارای بدنه اصلی و شاخه‌های لوستر از فلز (نوعی از آلیاژ آهنی) و حباب لوستر از دو شیشه شفاف بلوری تولید و ارائه می‌شود. تنوع رنگی لوسترهای دوگلس نقره ای، آنتیک و طلایی و مشکی است.

انواع لوستر+لوستر دوگللس

4- لوستر اس‌ام‌دی: لوسترهای مدرن اس‌ام‌دی ویژگی‌های خاصی دارند که باعث تمایز آن‌ها از دیگر لوسترها می‌شود. این لوسترها معمولا از ترکیب منابع نوری SMD و ورقه‌های استیل 304 ساخته شده‌اند. این نوع لوسترها یک سینی از جنس استیل دارند که ضد زنگ است. لوسترهای ال‌ای‌دی (اس‌ام‌دی) شکل‌های مختلفی از جمله دایره، مستطیل و مربع دارند و بسیار سبک هستند. در این لوسترها 3 حالت روشنایی (آفتابی، مهتابی، ترکیب هر دو با هم یا نچرال) تعریف شده که با استفاده از کنترل از راه دور می‌توان رنگ لوستر را تغییر داد.

 انواع لوستر+لوستراس‌ام‌دی

 لوسترهای مدرن یا لایتینگ‌های ژورنالی: متریال این لوسترها ترکیبی از فلز برنج یا فلز که (نوعی از آلیاژ آهنی) یا زنجیر با کریستال و روشنایی‌ها از لامپ، اس‌ام‌دی، لامپ‌های سوزنی است. تنوع رنگی در لایتینگ‌های مختلف متفاوت هست، لایتینگ ژورنالی درختی با فریم فلز (نوعی از آلیاژ آهنی) در رنگ‌های طلایی، کروم یا نقره‌ای، آنتیک و مشکی رنگ؛ لایتینگ ژورنالی زنجیری یا آبشاری در رنگ‌های کروم یا نقره‌ای، مشکی،خاکستری، طلایی رنگ؛ لایتینگ ژورنالی درختی با فریم برنجی آنتیک،کروم یا نقره‌ای، مشکی، طلایی است

 لوستر درختی

لایتینگ ژورنالی درختی با فریم فلز (نوعی از آلیاژ آهنی)

لوستر زنجیری یا آبشاری

لایتینگ زنجیری یا آبشاری

لوستر درختی با فریم برنجی

لایتینگ درختی با فریم برنجی

6- لوسترهای برگی: لوستری که از فلز و شیشه تولید می‌شود. لوستر برگی دارای بدنه اصلی و برگ‌های لوستر از کریستال‌های وارداتی که در بازار موجود است. تنوع رنگی فریم لوسترهای برگی نقره ای، آنتیک و طلایی است.

لوستر برگی

لوستر برگی پائیزان

7- لوستر سانتی یا پرکریستال: لوستری که از فلز و کریستال تولید می‌شود. لوستر سانتی یا پرکریستال دارای بدنه اصلی و کریستال‌های لوستر از کریستال‌های وارداتی که در بازار موجود است. تنوع رنگی فریم لوسترهای سانتی نقره‌ای، سانتیک، آنتیک و طلایی است.

لوستر سانتی

لوستر پرکریستال یا سانتی

8- لوسترهای مدرن لوسترهای مولکولی: لوستری که از فلز و حباب تولید می‌شود. لوستر مولکولی دارای بدنه اصلی و حباب‌های لوستر از حباب‌های وارداتی که در بازار موجود است. تنوع رنگی فریم لوسترهای مولکولی نقره‌ای، آنتیک، مشکی و طلایی است.

لوستر مولکولی

 لوستر گرد مولکولی یا حبابی

شایان ذکر این است لوسترها در شرکت تندیس انواع محصول برای هر لوستر مانند: لوستر آویز، لوستر سقفی، استند کنار سالنی، دیوارکوب تک و دو شاخه در بعضی از لوسترها آباژور و شمعدان ست نیز تولید می‌شود. لوسترهایی که در این مقاله اعلام شدند با قابلیت شیدخور و بدون شید طراحی و در معرض دید شما قرار گرفته است.

سفارش آنلاین

نظر مشتریان
پیام شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی:
captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
whatsapp   instagram   telegram

قبل از نهایی کردن خرید، برای اطمینان از صحت قیمت ها با ما تماس بگیرید