لوستر آریا شید حلقه ای مشکی

لوستر آریا شید حلقه‌ای 6 شاخه سیاه مناسب برای فضاهایی با محیط مدرن و فانتزی! این طرح به دلیل فرم‌های غالب منحنی و همین‌طور رنگ غالب سیاه با محیط سنگین و با وقار هماهنگی ایجاد کرده و در مکان‌های پر هیجان و لوکس بسیار پر کاربرد است. آریا شید حلقه‌ای 6 شاخه مشکی ذغالی بدون هیچ‌گونه تغییر رنگ یا خوردگی در اتصالات نتیجه دقت و وسواس ما در مورد رضایت شما تندیسی‌های عزیز است. تثبیت رنگ توسط روش پخت کوره‌ای (رنگ مشکی کاملا تیره )به هیچ وجه بور نیست. لوسترهای بلوری موجود در مجموعه تندیس همگی شامل گارانتی ۵ ساله ثبات و ماندگاری رنگ هستند(در صورت استفاده نکردن از مواد شوینده خورنده مانند وایتکس، الکل و .... در هنگام تمیز نمودن). قابلیت سفارش رنگ‌های خاص و همین‌طور طرح پارچه مد نظر شما بر روی شید (کلاهک) این سری از محصولات تندیس را خاص و استثنایی نموده است.

موجود در تعداد شاخه‌های ۴ شاخه تا ١٠شاخه. سری لوسترهای بلوری که امروزه طرح محبوب و برتر اروپا و آمریکاست در ۴۰ رنگ مختلف قابل تولید است. در ۴۰ رنگ متنوع قابل سفارش است...چند نمونه از رنگ‌ها در گالری محصول به نمایش در آمده است.

محصولات جانبی: استند کنار سالنی ست، دیوارکوب ست، آباژور رومیزی ست

قطر شید حلقه‌ای 4 و 5 شاخه: 50cm               

قطر شید حلقه‌ای 6 شاخه: 65cm

ارتفاع بدون زنجیر به انضمام آویزهای کریستال: 65   

امکان فروش آنلاین و حضوری وجود دارد و ارسال به تهران و سراسر کشور. سفارش تک‌پوست ظرف 10 روز کاری و دو‌پوست 15 روز کاری آماده می‌شود. ارسال شهرستان از طریق باربری و اتوبوسرانی صورت می‌گیرد و حداکثر دو روز زمان می‌برد. هزینه ارسال با مشتری، بستگی به وزن و حجم بار دارد و بایستی کارشناسی شود و پس پرداخت می‌شود.

سفارش آنلاین

فلیترهای جستجو
لوستر
مشکی
سفید
کرم
آریا شید حلقه ای 4 شاخه
+ -
2,920,000 تومان
آریا شید حلقه ای 5 شاخه
+ -
3,500,000 تومان
آریا شید حلقه ای 6 شاخه
+ -
4,080,000 تومان
آریا شید حلقه ای 8شاخه
+ -
5,250,000 تومان
آریا شید حلقه ای 10شاخه
+ -
6,400,000 تومان
نظر مشتریان
پیام شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی:
captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
whatsapp   instagram   telegram

قبل از نهایی کردن خرید، برای اطمینان از صحت قیمت ها با ما تماس بگیرید