تفاوت لوستر تک‌پوست و دوپوست در لوستر کریستالی و بلوری

با توجه به سوالهای فراوانی که برای دوستان تندیسی در زمینه تفاوتها و امتیازات لوستر تک پوست و دو پوست نسبت به هم مطرح می شد لوستر تندیس این مقاله کوتاه را جهت رفع ابهامات در اختیار شما قرار داده است، باشد که کمکی در راستای انتخاب لوستر متناسب با علاقه شما صورت گیرد و تا در هنگام خرید دچار سوءتفاهم نشوید. اکنون شاید تشخیص و تفکیک کیفیت تک‌پوست و دوپوست به نظر سخت باشد اما با مطالعه این مقاله و توجه به نمونه ها در کنار لوستر تندیس میتوانید با ویژگیهای دقیق هر یک آشنا شوید.

 تک‌پوست+دوپوست+لوستر بلوری

آیا می توانید تفاوت کیفیت تک‌پوست و دوپوست را در این دو لوستر تشخیص بدهید؟

لوستر تک‌پوست تنها در یک مرحله از روی شاخه بلور رنگ شده و پخت کوره ای می شود تا رنگها ثابت شود و در نتیجه رنگ‌هایی شفاف دارد. رنگها کاملا سبک و براق و کاملا شفاف هستند. البته در این مورد سه نمونه استثنا داریم. رنگهایی مانند رنگ مشکی، سفید و کرمی به‌خاطر ویژگی خاص پوششی کاملی که دارند، فقط نمونه تک پوست دارند و خاصیت جسمیت و پوششی در این رنگ‌ها مانع از شفافیت شاخه می‌شود و در عین حال مانند تمامی رنگهای تک پوست لوستر تندیس سطح براقی دارند. معمولا در لوستر دوپوست شاخه بلور دو بار رنگ می‌خورد از داخل بلور سفید شده و از روی کار رنگ نهایی و در کوره با دمای بالا در مدت طولانی پخت می‌شود. با اینکه غالبا رنگهای تیره در تک پوست و دو پوست شباهت دارند اما جلوه برخی رنگ‌ها در لوستر دوپوست متفاوت است. البته همانطور که پیشتر ذکر شد در برخی از رنگ‌ها، مثل زرشکی یا سبز یشمی تیره نمونه تک‌پوست رنگها جلوه بسیار زیبایی دارند. در نهایت این برتری و انتخاب وابسته به سلیقه‌ شما است و نسبت به هم ارجحیتی ندارند. از روی عکس کار تشخیص تفاوت کمی دشوار خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که در مورد سایر رنگها نمونه تک‌پوست و دوپوست کاملا متفاوت هستند، مثلا صورتی باربی در تک‌پوست امکان تولید ندارد.

 

اما درباره کیفیت سطح و بدنه تک پوست و دو پوست کاملا مشابه هستند و هر دو نگه‌داری مشابه رو لازم دارند. در نهایت نمونه دو پوست به علت سختی عملیات تولید نسبت به تک پوست از قیمت بالاتری برخوردار است.

 

در پایان باید این مطلب را خاطر نشان کنم که لوسترهای بلوری لوستر تندیس در40 رنگ تولید شده و تقریبا تمامی مدل‌ها این تنوع رنگی را دارا هستند.  لوستر تندیس تقریبا هر رنگی که انتخاب کنید را برایتان تولید می کند پس شما طرح مورد نظرتان را انتخاب بفرمایید و نگران رنگ نباشید. 

سفارش آنلاین

نظر مشتریان
پیام شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی:
captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
whatsapp   instagram   telegram

قبل از نهایی کردن خرید، برای اطمینان از صحت قیمت ها با ما تماس بگیرید